Stap 1

Offerteaanvraag & overeenstemming

Iedere IT- en AV-oplossing vraagt om een specifieke aanpak. Allrent IT & AV Solutions is zo ingericht dat wij met onze mensen, kennis, producten en diensten elke klant optimaal kunnen bedienen, ook u! We staan steeds klaar en laten ons graag verrassen door uw vraag. We laten niets aan het toeval over en peilen naar uw exacte behoefte. Vervolgens stemmen we ons aanbod af op uw vraag en bekijken samen welke oplossing voor u het meest aangewezen is. Onze specialisten denken graag met u mee. U mag van hen een eerlijk en gedegen advies verwachten. Hoe wij dat kunnen? Allrent IT & AV Solutions is niet gebonden aan leveranciers of andere partijen. U krijgt van ons een advies, louter gebaseerd op onze eigen, onafhankelijke ervaring en kennis. Een offerte vraagt u aan via onze website, per mail of telefonisch. Onze account managers nemen steeds telefonisch contact met u op om de aanvraag door te nemen. Wij streven er naar om u tijdens kantooruren binnen vier uur een gepersonaliseerde offerte te mailen! Altijd een oplossing op maat. Makkelijk en handig !

Stap 2

Werkvoorbereiding

Met name het werk aan de achterkant is bij ons een essentieel onderdeel om goed te kunnen presteren. Orders worden door de professionals van Allrent IT & AV Solutions met zorg samengesteld, klaargemaakt, getest en ingepakt. Uiteraard worden onze producten, waar nodig, voorzien van de bijbehorende software in de door u gekozen taal en aangevuld met de juiste randapparatuur. Features en content, zoals video’s, powerpoint presentaties, app's of andere bestanden, worden in overleg met de klant ingeladen en gecontroleerd. Zo ontvangt u het product letterlijk plug-and-play en geniet u van totale ontzorging. Allrent IT & AV Solutions investeert in de allernieuwste technologieën en biedt flexibele mogelijkheden die aansluiten bij de eisen van een continu veranderende markt. We kiezen het pad van de vernieuwing en introduceren voortdurend nieuwe diensten en producten. Kies voor onze service, van A tot Z !

Stap 3

Levering, installatie & support

Huren is flexibel en bij ons al mogelijk per dag. Maar het kan ook per week, maand of voor hoe lang u de producten effectief nodig heeft. Levering op iedere gewenste locatie en gewenst tijdstip in Europa, ook ’s avonds en in het weekend. U kan kiezen voor louter levering (dry hire) of full service, die wordt uitgevoerd door onze logistieke en technische medewerkers. Gekwalificeerde techniekers zorgen voor professionele installatie en configuratie. Alles wordt uitvoerig getest en eventueel verbonden met uw netwerk. Tenslotte ontvangt de eindgebruiker uitleg over de gehuurde apparatuur. Bij Allrent IT & AV Solutions bieden we u standaard telefonische support op alle gehuurde toestellen en dit 24 uur per dag, 7 dagen per week. Voor kritische situaties kan u tevens kiezen voor on-site support waarbij u één van onze professionals inhuurt op locatie.

Stap 4

Demontage & retour

Is de huur afgelopen, zorgen wij voor ophaling van de apparatuur, in overleg met u, de klant. Hebben wij de verhuurproducten geïnstalleerd ? Dan verzorgen wij voor het gemak, ook de deïnstallatie. Direct na afloop van het event, congres of de beurs demonteren onze eigen techniekers zodat u na een lange eventdag zelf naar huis kan. Eventuele vertrouwelijke data wordt vakkundig verwijderd, zij het niet eerder dan na onderling overleg. Allrent IT & AV Solutions werkt met een eigen interne logistieke dienst. Hierdoor kunnen wij snel leveren, zijn we flexibel en weet u waar u aan toe bent. Huren was nog nooit zo makkelijk!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

"*" indicates required fields

Weten wat we voor elkaar kunnen betekenen en van gedachten wisselen? Message!